Wystartowała zbiórka charytatywna na platformie Siepomaga, związana m.in. z projektem Audi S5 i akcją Turbo Pomoc.
Link do konkursu i naszej wspólnej inicjatywy z Turbo Pomoc oraz Siepomaga:
https://www.siepomaga.pl/turbopomoc-mikolajki
Żegnam się zatem z projektem S5, który jest ze mną od początku i od którego zaczęły się też przejazdy charytatywne #TURBOPOMOC.
Ze skróconą historią akcji oraz samego projektu możecie zapoznać się tutaj:
https://www.turbopomoc.pl/aktualnosci/w/charytatywne-mikolajki-wygraj-kultowe-audi-s5-dolacz-i-wesprzyj-szczytny-cel
Z kolei dla tuningowych maniaków podaje niżej rozpiskę kosztów, które od 2012 przechodził projekt.
Może ktoś będzie zainteresowany podobnymi modyfikacjami, wtedy służę pomocą i organizacją poszczególnych zleceń na części i usługi.
Ceny niektórych pozycji mogą się różnić od aktualnych ofert, bo całość była robiona w różnych odstępach czasu i wszystko na przestrzeni 11 lat.
(ramka grill, lusterka, spoiler, splitter, progi listwy środek, zegary, gałka biegów)
Kierownica R8 + łopatki custom carbon - 4 500,00 zł.
Fotele RS4 + carbon - 19 500,00 zł.
Obszycie, cały środek w Carissmo - 17 220,00 zł.
Wymiana zawieszenia na AirLift Performance - 16 000,00 zł.
Kompletny, customowy układ wydechowy z MG Motorsport + końcówki 120mm w carbonie - 14 000 zł.
Malowanie zacisków w kolorze Fresh Copper Metallic i pełna modyfikacja customowego zestawu na tył zrealizowana w G4 Racing:
Tarcza dwuczęściowe pływająca, dzwon aluminiowy anodowany na twardo. Średnica rotora tarczy 375, wiercony.
Na tylna oś wykonany adapter umożliwiający zabudowę dwóch zacisków hamulcowych - oryginalny, 1 tłoczkowy do hamulca pomocniczego, oraz dołożony 4 tłoczkowy zaciski z Porsche Panamera do hamulca zasadniczego.
Koszt - 16 000,00 zł.